Edukacja prawna – III kwartał 2025

10 października 2025

Stowarzyszenie Sursum Corda realizuje projekt powierzony przez POWIAT JANOWSKI, który obejmuje obszar nieodpłatnej pomocy prawnej, poradnictwa obywatelskiego oraz mediacji.

Celem tego projektu jest zapewnienie mieszkańcom równego dostępu do profesjonalnej pomocy prawnej, a także wsparcie w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami życiowymi i formalnymi. Pomoc jest świadczona przez prawników, doradców obywatelskich oraz mediatorów.

Oprócz świadczenia indywidualnej, darmowej pomocy – prowadzimy także EDUKACJĘ PRAWNĄ, która zmierza do zwiększania świadomości prawnej społeczeństwa.
Dlatego też – zwracamy się z prośbą o umieszczenie odnośnika do podstrony projektowej Powiatu – na Państwa stronie internetowej, serwisach społecznościowych i tym podobnych kanałach komunikacji, tak by materiały trafiły do możliwie największej liczby mieszkańców. 

Wśród darmowych materiałów edukacyjnych wyprodukowanych w III kwartale 2025 r. znajdą Państwo m.in.:

 E-INFORMATORY PRAWNE, z zakresu porwania rodzicielskiego, aplikacji mObywatel, pracy zarobkowej nieletnich oraz zakładania kont bankowych i korzystania z usług finansowych

– ARTYKUŁY PRAWNE, które poruszają tematy takie jak: zmiany w kształceniu dziecka z orzeczeniem, poruszaniu się hulajnogą elektryczną przez dziecko oraz inne ważne kwestie prawne.

 

Nasze stałe działania edukacyjno-promocyjne NPP i NPO, to:  

·      Facebook – www.facebook.com/pomocprawna.sursumcorda 

·      Tik Tok – www.tiktok.com/@edukacjaprawna  

·      Instagram – www.instagram.com/edukacja_prawna_sursum_corda 

·      Serwis – www.pomocprawna.sc.org.pl, z dedykowaną każdemu powiatowi stroną informacyjną i edukacyjną 

·      infolinia o systemie NPP i NPO pod nr tel. 18 44 11994 

·      całodobowy kanał informacyjny Messenger @Nieodpłatna pomoc prawna, poradnictwo obywatelskie i mediacje 

 
 
Zespół ds. obsługi punktów NPP i NPO
 
Stowarzyszenie SURSUM CORDA (łac. „w górę serca”)
ul. Lwowska 11  |  33-300 Nowy Sącz
tel. 18 44 11 994 
(pon. – pt. 8.00-16.00)

 

Urząd Gminy Batorz

Adres Batorz Pierwszy 52A
23-320 Batorz
Fax
E-mail sekretariat@batorz.gmina.pl
Telefon GMINA: +48 15 874-51-34 WÓJT GMINY: +48 015 874-51-38 ZASTĘPCA WÓJTA: +48 015 874-58-22
Wpłaty Konto główne (podatki, woda, opłata skarbowa) 24 8717 1110 2008 8000 3838 0002 Konto na odpady 44 8717 1110 2008 8000 3838 0030

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 17:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 15:00

Przydatne linki