BEZPIECZNI BEZ AZBESTU – V NABÓR WNIOSKÓW
Urząd Gminy w Batorzu informuje, że 1 lutego rozpoczął się nabór wniosków na usunięcie azbestu (Zgłoszenia lokalizacji). Nabór potrwa do 26 lutego 2021r. Warto jednak nie zwlekać i pospieszyć się ze złożeniem wniosku. Ostatecznie w przypadku dużej liczby chętnych o zakwalifikowaniu się do projektu może decydować suma punktów z „Oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest” oraz data złożenia wniosku.
Poniżej znajdą Państwo konieczne dokumenty do pobrania wraz z regulaminem i załącznikami. Osoby, które chcą zgłosić do usunięcia azbest znajdujący się na dachu, powinny zgłosić we właściwym Wydziale architektoniczno-budowlanym Starostwa Powiatowego prace budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego lub zgłosić rozbiórkę budynku. Następnie kserokopie zgłoszenia dołączyć do wniosku wraz z oświadczeniem o braku sprzeciwu ze strony starostwa lub zgodę Starosty.
Pliki do pobrania:
- Regulamin dobrowolnego uczestnictwa w projekcie – tekst jednolity wraz z załącznikami;
- Zgłoszenie lokalizacji – załącznik nr 1 do Regulaminu (wniosek, na podstawie którego będzie dokonywana weryfikacja);
- Oświadczenie o braku sprzeciwu – załącznik nr 1a do Regulaminu (ważny w przypadku demontażu eternitu z dachu);
- Oświadczenie, że demontaż eternitu został wykonany zgodnie z rozporządzeniem (ważne, jeśli demontaż azbestu został przeprowadzony po dniu 6 maja 2004r.);
- Oświadczenie o przekwalifikowanie zgłoszenia z dachu na ziemię – załącznik nr 3a do Regulaminu (dla osób, które złożyły Zgłoszenie lokalizacji na demontaż z dachu, ale zdjęły eternit we własnym zakresie i chcą, aby odebrać im eternit z ziemi).